Tuesday, August 28, 2007

O(charmig)

Dagens tisdagstema var charmig. Om det funnits en kategori med o-charmigt hade den har snubben vunnit direkt. Visserligen kan man låta sig luras av hans ganska ulliga och gulliga yttre men hans huvudsakliga sysselsättning är klart o-charmig. Vartenda krasseblad har han och hans ludna polare tuggat i sig. Och bara en blomma återstår.... Slår vad om att hans bästa kompis är en mördarsnigel! Man kan bli ledsen för mindre!


Hör ni hur han mumsar ???


Och sista blomman har han sparat till efterrätt.....

2 comments:

Anonymous said...

Så mycket fina bilder....och inlägget med larven var roligt....eller kanske o(roligt)närmare bstämt :=)
Jag har egentligen bloggförbud eftersom jag är inne i en skaparprocess....men kom på att jag glömt att kolla din blogg på ett tag....du har varit så kreativ och de svart/vita bilderna med barnfötter och händer....ljuvliga!!!
jag tackar dig än en gång för utmärkelsen jag fick...mycket trevligt,har inte skickat den vidare ännu men ska ta tag i det så fort jag är klar med mitt projekt!!! En stor och varm och kreativ kram från Clara

Lin said...

BEAUTIFUL photos, Jeanette -- I certainly hope your dd is doing MUCH MUCH better!!! I"m thinking of you!