Monday, August 6, 2007


I`m back !! Tillbaks i stan igen efter tre veckors flitigt renoverande. Har ni följt min andra blogg vet ni att äktenskapet höll och tidplanen likaså. Tack för alla era peppande kommentarer. Det höll mig uppe när kroppen värkte och jag drömde om en villa i Provence! Det har regnet mest hela tiden och sommarens bästa ägodel var definitivt gummistövlar och sommarens bästa egenskap var tålamod. Nu har livet återgått till det normala. Jag har varmt vatten i kranen, varmare inomhus än utomhus, supersnabbt bredband ( jag kan läsa andras bloggar igen - hurra!) och min härliga mjuka säng. Men jag har ingen utsikt över sädesfälten, ingen natur runt knuten och inga rävar, rådjur, hökar eller grodor. Men det kommer jag ju att ha varje helg... så jag lever verkligen i de två bästa av världar!
Kameran var en trogen följeslagare under hela semestern och som ni ser har naturen inspirerat mig!

2 comments:

Anonymous said...

Aaaaahhh....du är också tillbaka! Sitter och läser ditt inlägg med ett leende på läpparna....du skriver väldigt underhållande, vet du om det :=)
Dina bilder är så vackra.....jag ska bara iväg ett ärende nu men återkommer så jag hinner ta mig en ordentlig titt på dem senare! Kram

jimmy said...

hej jag undrar hur ofta du använder dina gummistövlar jag använder mina gummistövlar varje dag du kan höra av dig kram