Wednesday, October 3, 2007

På väg


2 comments:

Anonymous said...

Det finns inget bättre än att vara ...just på väg.... Man har precis lämnat något och är på väg till något annat....men just nu när man är på väg ....då bara ÄR man....vilsamt....Det där lät lite konstigt men jag tror du förstår vad jag menar. Oss flummiga skaparsjälar emellan :)
Jag har mycket projekt runt omkring mig nu....lägger ner mina bloggar...utom Claras Linneskåp...tycker att jag känt mig splittrad sista tiden. Ska nu försöka skapa en ren hantverk/fotoblogg och den ska vara enkel utan krusiduller....fokus ska ligga på innehållet i bloggen...inte utseendet....tror du jag klarar det Jeanette ? Wish me luck :=) Kram ...jag älskar dina bilder...det vet du...jag går in här och vilar hos dig...inte alltid man skriver något men jag är här ofta!!!

Pia Puma said...

Åh man vill bara veta vad som döljer sig borta i ljuset vid vägkröken.
Underbar bild.